FRISS

Horváth Mónika:

“Amit a régi fotóimon látnak, az nagyobb részt a mozgásszegény életmód következménye, kisebb részben a helytelen táplálkozásé.
Egy idő után hajlamos az ember belekényelmesedni a saját életébe , vagy csak egyszerűen más szempontok lesznek fontosak: család, gyerek, egy jobb állás, stb.
De hiszem és tudom, minden ember életében eljön a pillanat, amikor eldönti, másképp szeretne élni. Nem az zavarja ahogy kinéz, hanem egyszerűen egy más életet szeretne, mint amit addig élt, és annak az is része, hogy máshogy nézzen ki.
Amikor az ember túlsúlyossá válik elveszti a veleszületett lehetőségei egy jó részét, és ez az a veszteség amelyért saját magunk vagyunk felelősek. Ezek azok a lehetőségek, amelyek saját magunktól függnek, vigyázunk -e rájuk, karbantartjuk, vagy visszahozzuk a saját életünkbe.
Mert vissza lehet. Éveink múlásával lehetőségeinket is egyre kevesebbnek érezzük. Ezen kell változtatni, és lehet is változtatni.Egyik reggel egy internetes újságban megtaláltam a speedfitness hirdetését, ezeket hirdette:
+ hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont a megfelelő helyen éri az izomzatot a stimuláció, és olyan erősségben, ami az egyéni céloknak felel meg+ín- és ízület kímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik+extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sport+zsírégetés, zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakulásával testünk jóval több kalóriát éget el még álmunkban is

+kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása

Ez mind elérhetetlen és megvalósíthatatlan álomnak tűnt, kizárólag azon embereknek, akik ráérnek egész nap a testükkel foglalkozni és nincs fokozott stresszel járó munkájuk mint nekem, elég idejük van, stb., így lényegesen szerényebb célokat tűztem magam elé.
Edzőmnek az első próbaedzés előtt azt mondtam: najó, én egy kicsit jobb kondiban szeretnék lenni, kicsit szebb felkart szeretnék… megvalósíthatóak -e ezek vagy inkább menjek haza és feküdjek le a tévé elé mert már úgyis mindegy, vagy marad a B terv a plasztikai sebész.
Mai napig nem felejtem el: edzőm csak rámnézett és azt mondta: mindenen tudunk javítani.

Heti 2 edzést beszéltünk meg. Én kissé szkeptikusan betartottam. Az első 10 alkalmas bérlet végére számomra is elképesztő dolog történt : 2 ruhamérettel kevesebbet hordtam! A régi képeken látható 46-os méret helyett 42-es méretet hordhattam. Ilyen nem történt az azt megelőző 5 évben.

Még csak nem is diétáztam. Olyan volt mintha két oldalról “levágtak” volna belőlem pár centit. Ez a méretbeli csökkenés azonban akkor még a kilók számának csökkenésében nem igazán mutatkozott (4-5 kiló mínusz). Ehhez további hónapok kellettek és a heti kétszeri alkalom, amikor ismét megtapasztalhattam azt az edzéseken, milyen érzés amikor testtudatosan tehetek önmagamért valamit. Az első bérlet végére magam is láttam ez az

amit régóta kerestem: nagyon gyors időn belül látványos eredményt produkál, és egyértelműen hatékony ! Ez volt az a pont, mikor eldöntöttem, nekem szükségem van erre, segít abban, hogy a kitűzött életmódváltást elérjem. Az első eredmények arra voltak jók, hogy higgyek: önmagamban, abban, hogy amit el akarok érni az lehetséges. Ennél nagyobb ösztönzés nem kellett. A tükör mindent elmondott. Erről az edzésről le sem lehetett volna beszélni!
Hozzátenném, nagyon sokat köszönhetek edzőimnek, akik ösztönzőleg bátorították és segítettékminden törekvésem, mintahogy azóta is.

10 hónap alatt étkezésemen annyit változtattam, hogy több fehérjét igyekeztem enni az izomépítés miatt, edzések után pedig nem álltam neki enni.

10 hónap alatt 78 kilóról 54 kilóra fogytam, és meg is tartottam, a fogyás folyamatos, egyenletes és tartós volt.
10 hónap alatt 46-os ruhaméretből 36-os ruhaméretre csökkentem.
10 hónap után elolvastam újra a speedfitness hirdetését, és magam is elképedtem azon, mindaz megvalósult amit a honlapon olvastam.
Ehhez nem kellett más, mint az, hogy tegyek önmagamért annyit, hogy heti 2 alkalommal rendszeresen eljárjak edzésre, és az étkezésemen minimálisat változatssak.
Plasztikai sebész ?! :) Ugyan minek… 20 évesen nem voltam ilyen bombasztikus formában.

Készítettünk egy olyan fotót is, amelyen a régi fotókon lévő nadrágot megtartva és felvéve egy “ilyen volt ilyen lett” típusú képen egyértelműen követhető a változás.

Szerintem a képek önmagukért beszélnek. Remélem látható, hogy kizárólag ezzel az edzéssel, minimális étrendbeli változtatással, heti 2 edzéssel mit lehet elérni. Sovány, izmos test, tónusos izomzat, fiatalabb külső. A régi fotók éppen az előtt készültek, hogy elkezdtem volna edzésre járni, ezért rendkívül alkalmasak arra, hogy Ön is meglássa, mennyire hatékony tréningben volt részem.

Edzőm megkérdezte vállalnám -e saját fotóimmal a történetet. Miért ne? Hiszen mit szégyelljek, néztem ki valahogy, tettem érte, és most egészen máshogy nézek ki.
Én büszke vagyok erre. Környezetem nem akarta elhinni, viccesen újra bemutatkoznak és megkérdezik én ki vagyok. Akik 1 éve láttak utoljára azt mondták, nem tudják mit tettem magammal de az nagyon látványos, és mindenki a “titkot” akarja tudni. Mert még mindig hajlamosak vagyunk csodákban hinni, ahelyett hogy önmagunkban hinnénk.”

Te is szeretnéd megvalósítani saját sikertörténetedet?
 

Legyél fitt és kiegyensúlyozott, melyben a Zala Speedfitness segít Neked!

Sok szeretettel várunk a stúdiónkban!